RSS
czwartek, 13 kwietnia 2006
śmierciożercy
Siema!
Dzisiaj postanowiłam że opisze 3 śmierciożerców(oni są bleeee...),bo reszty nie mam zdjęć.

Bellatriks Lestrange
W 5 części Harryego Pottera zabiła swojego kuzyna-Syriusza Blacka.
Należy do rodu Blacków.Wierna śmierociożerczyni Voldemorta.

Lucjusz Malfoy
Ojciec Draco Malfoya.Nienawidzi Pottera.

Peter Pettigriw
Ochydny,wierny śmierociożerca(BLE.......)

To by było na tyle.W następnej noci..zobaczy sie co bedzie:)...

16:09, filusija
Link Komentarze (1) »
wtorek, 04 kwietnia 2006
Flagi Hogwartu
Siema!
Dzisiaj przedstawie wam flagi Hogwartu i opisze troche o danym "domu" w Hogwarcie.

"Może w Gryfindorze,gdzie kwitnie męstwa cnota,
gdzie króluje odwaga i do wyczynów ochota."
D
o Gryfindoru należy Harry Potter który ma pokonać Voldemorta.Do Gryfindoru należą też jego najlepsi przyjaciele:Hermiona,Ron,Ginny i inni.

"A może w Hufflepuffie,gdzie sami prawi mieszkają,
gdzie wierni i sprawiedliwi Hogwarta szkoły są chwałą."
T
o mój ulubiony dom w Hogwarcie,może dlatego że w fladze Hufflepuff 'u jest taki słodziutki borsuk...Do Hafflepuff 'u należał Cedrik Diggory,zotał zabity przez glizdogona różdżką Voldemorta,na tórnieju trójmagicznym.

"A może w Ravenclawie zamieszkać wam wpadnie,
tam płonie lampa wiedzy,tam mędrcem będziesz snadnie."
Do tego domu należy np.Cho Chang,dużo pamiętników jej w internecie jest na blog.onet.pl :).
O a teraz bedzie śmieszne:

"A jeśli chcecie zdobyć druhów gotowych na wiele,
to czeka was Slytherin,gdzie cenią sobie portfele."
Szczere,nie?No dobra do tego domu należą same dupki.Zazwyczaj ślizgoni są śmierciożercami.
TO NA TYLE!W następnej noci NOWA PIOSENKA TIARY PRZYDZIALU Z 5 TOMU HARREGO POTTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Licze na dużo komci.


18:15, filusija
Link Dodaj komentarz »
piątek, 31 marca 2006
Notka o Severusie i Dumbledorze
Hey!
Przeczytałam Harrego Pottera i Księcia półkrwi i zastanawiam się dlaczego Harry nie umiał zatrzymać Snepa.Przecież był uzdolnionym czarodziejem.Wiem że mógłby za to pójść do Azkabanu.Ja na miejscu Harrego też bym się bała zrobić coś Snapowi.Zresztą Snape nie przypadł mi do gustu.ON MA PRZETłUSZCZAJąCE SIę WłOSY!O na tym zdjęciu np.:

W filmie też ma prztłuszczone!Musieli wybrać aktora który ma tłuste włosy?!No cóż taki BRZYDKI I Z PRZETłUSZCZAJąCYMI SIę WłOSAMI mUSIAł bc Sanpe.Mnie też się włosy przetłuszczają ale nie tak jak jemu!Kurcze ale ja krytykuje!Ale Dumbledore jest fajny-taki na luzie :
Ale tu śmiesznie wygląda.Ale w 6 częsci on został zabity przez Snape'a :/.No cóż ja Snpowi bym nie ufała.On jest jakiś dziwny ten Snape.A co do tego obrazka z Dumbledorem to widać że to fotomontarz.No bo Dumbledore nie ma takich skrzacich łap!Hihi.Dumbledore był naprawde super ale żeczywiście był troche naiwny.Mógł przewidzieć że Snpe jest oszustem.Przecież w filmie 4 było nadal pokazane jak Snape miał mroczny znak na ręce i komuś go pokazywał ale Harry czemu o tym nie powiedział Dumbledorowi skoro to widział.żeby się uspokoić od śmiechu przypominam sobie o tym zdarzeniui już nie jest mi do śmiechu.No cóż-PAPA PAPAPA!Zostawiajcie komenty!
19:57, filusija
Link Komentarze (1) »
wtorek, 21 marca 2006
Harry Potter i Książę Półrwi
Oto okładka książki Harry Potter i Książę Półkrwi:

W tym tomie opisywane są dalsze losy Harrego Pottera.Okazuje się że Draco Malofoy należy do Voldemorda,dziewczyną Harrego staje się Ginny,Severus Snape zabija Dumbledora...Nie będę zdradzać szczegółów tej książki.Napisze tylko że jest fajna:).
16:01, filusija
Link Komentarze (1) »